צהל: חזרה לשיגרה מלאה • 64% לא מרוצים מהתנהלות ראש הממשלה

    מוטי סבן No Comments on צהל: חזרה לשיגרה מלאה • 64% לא מרוצים מהתנהלות ראש הממשלה
    נתניהו במפגש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    7:36
    02.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ס"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפסקת אש: צה"ל ופיקוד העורף מפרסמים היום (שישי) כי לאחר הערכת מצב, הוחלט: על חזרה מלאה לשיגרה של כל הדרום וגם ברחבי עוטף עזה, כלל ההגבלות בוטלו וחוף זיקים נפתח מחדש.

    בתוך כך, דיווחים ערביים מפרסמים היום, כי גם היום נמשכות השיחות בקהיר בין חמאס לישראל, במטרה להגיע לידי הסדרת ארוכת טווח עם ישראל.

    סקר שמתפרסם היום 'במעריב' על שביעות הרצון, של תושבי ישראל מההתנהלות של ראש הממשלה מול חמאס בסבב האחרון: 29% בלבד מהציבור הישראלי, מרוצים מהאופן שבו פועל ראש הממשלה בנימין נתניהו מול חמאס ברצועת עזה. כך עולה מסקר שבוצע על ידי "פאנלס פוליטיקס" עבור “מעריב”.

    מספר הלא מרוצים מתפקוד ראש הממשלה: 64% מהמשיבים אינם מרוצים מהדרך שבה ראש הממשלה מנהל את המדיניות מול המתרחש ברצועה. 7% נוספים אינם מחזיקים בדעה בעניין.

    הנדגמים נשאלו גם האם הם תומכים או מתנגדים ליציאה למבצע צבאי נרחב בתוך רצועת עזה. 48% – מהמשיבים תומכים בפעולה כזו, 41% – מתנגדים לה ול־11% אחוז אין דעה.

    רבים מתושבי המדינה מחו על אוזלת ידה של הממשלה מול חמאס, נראה שחמאס לא מורתיע מאיתנו אמרו, רבים מתושבי שדרות אמרו בראיונות לתקשורת,אין לנו בעייה לשבת במקלטים אפי' חודש רק שיגמרו את הסיפור ם חמאס, נמאס שכל פעם יש סבב קצר אנחנו חוטפים וחמאס נשאר עד הסיבוב הבא.

    שליחו של הנשיא טראמפ למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, פרסם היום מאמר ברשת cnn בו תקף בחריפות את ארגון חמאס: רק שילוב ידיים וחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים יכול להביא לקריסת הארגון.

    "חמאס הוא ארגון טרור איסלאמי פונדמנטליסטי, במימון מאיראן , המקדיש את עצמו למטרה אחת: חורבנה של ישראל" המאמר זכה לתהודה רבה.

    חלק מהשרים הממשלה מותחים ביקורת על ההתנהלות הממשלה בסבב האחרון. שר החקלאות אורי אריאל אמר הבוקר בתקשורת: "הצד השני לא נרתע, אלא להיפך. יש תהליך לא טוב, לאורך שנים האחרונות, שפוגע בתושבי ישראל ובכבוד המדינה ללא סיבה. מדינת ישראל יכולה וצריכה להכריע את החמאס. אריאל בחר לתקוף את שר הביטחון: אני לא מבין את שר הביטחון." אמר בהתייחסו לסבב הלחימה והפסקת האש.



    0 תגובות